Ruszyła nowa kampania reklamowa Żywca Zdrój, której twarzą jest muzyk i góral – Sebastian Karpiel-Bułecka. W spocie bohater opowiada o tym, jak istotną rolę odrywają w jego życiu góry. W reklamie wykorzystano jeden z przebojów zespołu Zakopower – „Boso”.
Spot reklamowy będzie obecny w telewizji przez cały sezon. Kreację ATL kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
To już kolejna kampania Żywca Zdrój, której twarzą został Sebastiana Karpiel-Bułecka. Muzyk od trzech lat jest ambasadorem programu ekologicznego „Po stronie natury”, organizowanego we współpracy Żywca Zdrój, Fundacji Nasza Ziemia oraz Lasów Państwowych. W ramach programu wokalista zespołu Zakopower wystąpił w dwóch spotach telewizyjnych, w których zachęca Polaków do sadzenia drzew i działań na rzecz środowiska naturalnego.