Kraj

Żywiec Zdrój podkreśla górskie pochodzenie [wideo]

Kampanię realizują Young & Rubicam i MediaCom Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FutNoLrdFvGI%22%7D
Ruszyła nowa kampania reklamowa Żywca Zdrój, której twarzą jest muzyk i góral – Sebastian Karpiel-Bułecka. W spocie bohater opowiada o tym, jak istotną rolę odrywają w jego życiu góry. W reklamie wykorzystano jeden z przebojów zespołu Zakopower – „Boso”.

Spot reklamowy będzie obecny w telewizji przez cały sezon. Kreację ATL kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

To już kolejna kampania Żywca Zdrój, której twarzą został Sebastiana Karpiel-Bułecka. Muzyk od trzech lat jest ambasadorem programu ekologicznego „Po stronie natury”, organizowanego we współpracy Żywca Zdrój, Fundacji Nasza Ziemia oraz Lasów Państwowych. W ramach programu wokalista zespołu Zakopower wystąpił w dwóch spotach telewizyjnych, w których zachęca Polaków do sadzenia drzew i działań na rzecz środowiska naturalnego.