Kraj

Tarczyn rusza z największą w historii kampanią

Agros Nova mocno wesprze swoją markę.

W sprzedaży pojawił się pierwszy z dwóch nowych smaków przygotowanych dla marki Tarczyn przez Agros Novą: cytryna i limonka. Smak dołącza do letniego wariantu jabłko i mięta. Poszerzenie portfolio zbiega się ze startem największej kampanii reklamowej w historii marki.

Tymbark będzie realizował swoją kampanię pod hasłem “Tarczyn – swoją drogą”. Zmienia swoje pozycjonowanie i będzie komunikował wolność i indywidualizm. Jak informuje biuro prasowe Agros Novej: “Tarczyn od lat podąża swoją drogą, nie ogląda się na innych, nie ulega chwilowym modom i ma ten sam smak. Jest autentyczny”. Tarczyn szykuje również akcję rowerową “bez pośpiechu i bicia rekordów, za to z wyobraźnią i intensywnością doznań”. W maju i w czerwcu marka będzie wspierać miejski system rowerowy w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu. Rowery z logo Tarczyna będą dostępne na stacjach Veturilo. W miastach i okolicach ścieżek rowerowych pojawią się przystanki serwisowo-wypoczynkowe Tarczyn. Będzie można na nich odpocząć na leżakach i spróbować nowych smaków soków.

Nazw agencji realizujących kampanię nie podano.

 

Kampania będzie komunikowana m.in. podczas akcji zorganizowanej z “Gazetą Wyborczą” – “Polska na rowery” i w wielu mediach lifestyle’owych i kobiecych online. Komunikacja będzie również wspierana w Facebooku w fanpage’u Tarczyn Swoją Drogą.

W największych miastach pojawią się też citylighty.