Kraj

Kolejna edycja programu "Get Connected" wspierającego papierosy L&M

W przyszły poniedziałek rozpocznie się kolejna edycja letniej akcji "Get Connected" wspierającej markę papierosów L&M produkowanych przez Philip Morris Polska...

W przyszły poniedziałek rozpocznie się kolejna edycja letniej akcji “Get Connected” wspierającej markę papierosów L&M produkowanych przez Philip Morris Polska SA. Prowadzona pod hasłem “Miliony minut. Podłącz się i wygraj” akcja potrwa 3 miesiące – do końca września br. To już trzecia edycja tego programu i podobnie jak poprzednie jej realizację producent zlecił agencji Euro RSCG Marketing House. W tegorocznej edycji większy nacisk położono na interaktywność i nowoczesne kanały komunikacji (SMS-y, internet). Program “Get Connected” zawsze komunikował ideę wspólnej zabawy, bycia razem, w grupie, jednak dobór nagród w tej edycji (200 tys. doładowań telefonów pre-paid po 10 zł, pakiety startowe i telefony komórkowe) jeszcze bardziej podkreśla sferę wzajemnej komunikacji. Można zauważyć, że w swoich programach lojalnościowych Philip Morris poszedł właśnie w kierunku nowoczesnej komunikacji do młodszych (ale dorosłych) palaczy – pisaliśmy o tym przy okazji programu M-Code wspierającego markę Marlboro (DS “MMP” 20 maja br.). Na potrzeby programu producent przygotował specjalne opakowania tzw. jumbo boksy, w których znajduje się 5 paczek papierosów L&M. W jednej z nich umieszczony jest specjalny kod, za jego wysłanie SMS-em uczestnik może wygrać doładowanie swojego telefonu. Natomiast na stronie internetowej www.l-m.pl za wpisanie odpowiedniej liczby kodów uczestnik może otrzymać pakiety startowe i aparaty telefoniczne. Kampania komunikowana jest głównie poprzez informację na opakowaniach oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Dodatkowo w okresie wakacji w nadmorskich miejscowościach wypoczynkowych organizowane będą cykliczne imprezy zamknięte dla uczestników programu. L&M jako jedna z dwóch sztandarowych (obok Marlboro) marek koncernu jest aktywnie wspierana BTL-owo: w maju zakończyła się 4. już z kolei edycja programu lojalnościowego o nazwie “Transglobe”. Philip Morris w zakresie kreacji współpracuje z dwiema agencjami reklamowymi: Leo Burnett Warszawa (marki międzynarodowe: Marlboro, L&M, Bond Street, Parliament) i Upstairs Young & Rubicam (marki krajowe np. Caro, Fajrant). Euro RSCG Marketing House jest natomiast wiodącą agencją BTL-ową, choć przy różnych imprezach Philip Morris współpracuje również z różnymi agencjami eventowymi. (MB)