Kraj

Winiary wystartowały z promocją konsumencką

Pula nagród w loterii to ponad 320 tys. zł.

Winiary wystartowały z promocją konsumencką
Winiary, marka z portfolio Nestle, ruszyły z loterią konsumencką. W konkursie “Winiary Ale numer!” jednorazowo można wygrać nawet 10 tys. zł, a w puli znajduje się ponad 320 tys. zł. Loteria potrwa od 8 kwietnia do 30 czerwca. 

Codziennie jest do wygrania 30 nagród po 100 zł, co tydzień jedna nagroda w wysokości 3 tys. zł, a raz w miesiącu nawet 10 tys. zł.

Aby wziąć udział w loterii, należy między 8 kwietnia a 30 czerwca w dowolnym sklepie na terenie Polski kupić jednorazowo co najmniej 3 dowolne produkty Winiar i zachować paragon poświadczający zakup. W akcji biorą udział wszystkie produkty Winiary oraz przyprawa Maggi.

Akcja promocyjna otrzyma wsparcie marketingowe m.in. w prasie handlowej, poprzez radio, online, stronę WWW promocji, profil w Facebooku, otagowanie kampanii produktów w TV, a także materiały POS w sklepach. Za koncept i organizację loterii odpowiada Linea Recta Polska, za zakup mediów – dom mediowy MEC, za kreację w radio i telewizji zaś agencja Legend Group.