Zagranica

Grywalizacja w nowej strategii Mazdy

Nowe narzędzie ma przynieść 20-proc. wzrost sprzedaży.

Mazda przyjmuje nową metodę prowadzenia działań marketingowych oraz wizerunkowych i do swej strategii wprowadza zasady grywalizacji. Działania mają ruszyć latem, a ich celem jest zwiększenie wzrostów sprzedaży firmy o 20 proc.
Uczestniczący w konkursach marki będą mieli m.in. szansę wygrać wyjazdy na “niekonwencjonalne” testy samochodów w egzotycznych lokalizacjach.

Mazda zorganizuje również 600 jazd testowych w Wielkiej Brytanii, w tym celu wybierając miejsca nieoczywiste i lifestyle’owe, np. popularne restauracje, jak Heston Blumenthal.

Kampania oparta na zasadzie grywalizacji będzie umożliwiała grę w sieciach komórkowych, a także w miejscach, w których Mazda będzie realizowała swoje działania. Kampania będzie miała również odsłony w mediach cyfrowych.

Dyrektor marketingu Mazdy na Wyspach twierdzi, że akcje będą organizowane w kontekście czynności, które użytkownikom zwykle nie kojarzą się z jazdami próbnymi.

Mazda w Wlk. Brytanii ma w planach sprzedaż 31 tys. samochodów w tym roku, a także wprowadzenie na rynek nowych modeli.

(Marketing Week)

Tagi