M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile wagi ciężkiej

Maciej Burlikowski | 30 kwietnia 2013, 06:00

W reklamie występuje ważący 250 kg, mierzący 205 cm wzrostu zapaśnik sumo.

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej T-Mobile, rozpocznie 1 maja kampanię reklamową ofert na kartę (prepaid). Wspiera ona promocję ”Prezentobranie”, w ramach której użytkownicy otrzymują po każdym doładowaniu bonusy w postaci m.in. pakietów minut, SMS-ów czy transmisji danych. Dodatkowo osoby, które doładują konto za co najmniej 25 zł, będą mogły wziąć udział w loterii, w której do wygrania jest ponad 1,5 tys. nagród rzeczowych takich jak: zestawy kina domowego, przenośne dyski twarde Samsung, ekspresy do kawy DeLonghi, bony na zakupy w sklepach internetowych Nexto.pl, Merlin.pl i do kin Cinema City. Osoby, które doładują konta za co najmniej 50 zł, będą mogły wygrać nawigacje Garmin, 43-calowe telewizory plazmowe Samsung, laptopy i aparaty fotograficzne Sony, czytniki e-booków Amazon Kindle oraz karty na zakupy w sklepach Zara i Sephora.     

Kampania reklamowa obejmuje telewizję, radio, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz internet. Przygotowały ją agencja G7 oraz dom mediowy Starcom.

Film reżyserował Max Rocchetti, w trakcie 3 dni zdjęciowych pracowało na planie prawie 300 osób: 60 członków obsługi z Polski, Serbii i Włoch, 20 aktorów, jeden zespół rockowy, 230 statystów oraz kaskaderzy.

W reklamie występuje mierzący 205 cm wzrostu i ważący blisko 250 kg zapaśnik sumo Donny Tolutasi Faaeteete Masoe-Potoi.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,