Kraj

Tymbark Next z kolejną kampanią

Maspex kontynuuje inwestycje w Tymbark.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHo2oEekni5M%26hd%3D1%22%7D
Wystartowała najnowsza ogólnopolska kampania reklamowa napojów Tymbark Next. Spot przedstawia młodych ludzi, którzy odkrywają świat orzeźwienia pochodzącego z połączenia herbaty i owoców.

Kampania adresowana jest do ludzi młodych i ma na celu prezentację nowoczesnej, zaskakującej komunikacji, która w produkcie szuka unikatowości. Przy produkcji spotu wykorzystano po raz pierwszy w Polsce nową technikę – Camera Shift, która ma sprawić, że obraz 2D daje wrażenie 3D. Spoty w wersjach 30- i 15-sekundowych będą emitowane w TVN, Polsacie, TV4 i kanałach tematycznych.

Za kreację działań odpowiada agencja 303, za produkcję spotu – Pro Production, za postprodukcję – Lunapark, za planowanie i zakup mediów – ZenithOptimedia.