Nestea, herbata mrożona z portfolio Coca-Coli, wprowadza na rynek nowy wariant smakowy i wspiera brand intensywną kampanią.
W ubiegłym roku Nestea wprowadziła na rynek linię Green Tea słodzoną stewią i tym samym obniżyła kaloryczność napoju o 30 proc. (MMP24 z 6 lipca 2012). Do tej pory dostępne były dwa smaki, teraz Cola dodaje jeszcze smak Nestea Green Tea Peach.
Najważniejsze kanały kampanii to ATL i outdoor. Marketer zapowiada również publikacje raportu o stewii. Aktywności obejmą również blogosferę, m.in. blogi o żywieniu i modzie. Nestea nawiązała też współpracę z Nextbike Polska, która w czerwcu zaowocuje obecnością reklamową na rowerach Veturilo w Warszawie, w lipcu w Poznaniu i we Wrocławiu. Marka będzie również widoczna na materiałach POS.
Za działania digital odpowiada K2, wsparcie ATL koordynuje McCann, BTL i sampling zaplanował i realizuje Havas Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Strategię działań PR przygotowała i realizuje Rc2.