Kraj

Nestea poszerza portfolio

Coca-Cola wspiera swój brand kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZ4RfkWTaMq8%22%7D
Nestea, herbata mrożona z portfolio Coca-Coli, wprowadza na rynek nowy wariant smakowy i wspiera brand intensywną kampanią.

W ubiegłym roku Nestea wprowadziła na rynek linię Green Tea słodzoną stewią i tym samym obniżyła kaloryczność napoju o 30 proc. (MMP24 z 6 lipca 2012). Do tej pory dostępne były dwa smaki, teraz Cola dodaje jeszcze smak Nestea Green Tea Peach.

Najważniejsze kanały kampanii to ATL i outdoor. Marketer zapowiada również publikacje raportu o stewii. Aktywności obejmą również blogosferę, m.in. blogi o żywieniu i modzie. Nestea nawiązała też współpracę z Nextbike Polska, która w czerwcu zaowocuje obecnością reklamową na rowerach Veturilo w Warszawie, w lipcu w Poznaniu i we Wrocławiu. Marka będzie również widoczna na materiałach POS.

Za działania digital odpowiada K2, wsparcie ATL koordynuje McCann, BTL i sampling zaplanował i realizuje Havas Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Strategię działań PR przygotowała i realizuje Rc2.