Kraj

Knorr wielbi makaron

Marketer wesprze swoje Fiksy promocją konsumencką i nagrodzi największych makaronożerców.

Knorr wielbi makaron
Knorr wystartował z kampanią połączoną z promocją konsumencką adresowaną do wielbicieli dań z makaronem. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody, należy zarejestrować się na stronie konkursowej i przesłać zdjęcie ukazujące radość płynącą z przygotowania makaronowego dania z Fiksem Knorra. 

Zdjęcie należy przypisać do kategorii największy apetyt, najszerszy uśmiech lub błogi zachwyt. Raz w miesiącu jury wybierze po jednej pracy z każdej kategorii i nagrodzi autorów kwotą 10 tys. zł (3 nagrody w miesiącu, 6 nagród w całej zabawie). W każdym miesiącu trwania konkursu autorzy 40 prac z każdej kategorii otrzymają fartuszki. Na stronie konkursowej trwa głosowanie internautów na najlepsze zdjęcie. Autorzy zdjęć, którzy w każdym tygodniu zbiorą najwięcej głosów, wygrają personalizowane książki kucharskie z przepisami wybranymi przez szefów kuchni Knorr. Zwycięzcy będą mogli za pomocą specjalnego kreatora umieścić w niej również własne przepisy oraz zdjęcia potraw.

Konkurs trwa do 30 czerwca 2013 r. Marketer wspiera działanie w swoich kanałach komunikacji (strona internetowa Przepisy.pl), rozważa też możliwość dodatkowego wsparcia marketingowego w czerwcu.

Tagi