Kraj

Goldbach Audience kończy proces rebrandingu

Firma wprowadza nową ofertę oraz nowy cennik.

Zakończył się drugi, a zarazem ostatni etap rebrandingu Goldbach Audience. Firma wprowadziła właśnie na rynek długo zapowiadaną nową ofertę i nowy cennik. O szczegółach tej oferty informowaliśmy w MMP24 z dnia 8 stycznia br., opiera się ona na trzech filarach: reach & context, dedicated & tailor made oraz audience & conversion. W konsekwencji wprowadzenia nowej strategii opracowano również cennik, który ma odpowiadać koncepcji trzech filarów. – Zdecydowaliśmy o zunifikowaniu progów cenowych oraz umieszczeniu pakietów i profili w jednym arkuszu. Dzięki temu maksymalnie uprościliśmy cennik. Poza jego tradycyjną wersją udostępniamy również jego wersję online – mówi Dorota Bigo, product development specialist Goldbach Audience.

Na początku tego roku firma przeszła pierwszy etap rebrandingu. Zmiany dotyczyły identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej, a także miały wpływ na komunikację B2B oraz komunikację wewnętrzną.

Wspomnianym zmianom towarzyszą działania promujące nową ofertę Goldbach Audience w internecie. Kampania  prowadzona jest w serwisach sieci Goldbach Audience oraz witrynach tematycznych związanych z mediami, marketingiem i komunikacją. Za kampanię odpowiada dział PR & marketing Goldbach Poland.