Firma piwowarska Van Pur, właściciel Browarów Łomża, rozpoczyna outdoorową kampanię teaserową marki piwa Łomża. Prowadzi ją w Warszawie i Łomży. Na billboardach pojawia się intrygujące hasło: ”Źródło świadomego łomżingu”. Nie trudno się domyślić, że słowo ”łomżing” wiąże się z pochodzeniem marki. Ma to być ”nowa forma aktywności”.
Co dokładnie oznacza, dowiemy się z kampanii telewizyjnej, która ma wystartować niebawem.
Jej kreację przygotowuje agencja reklamowa PZL, natomiast media planuje i kupuje dom mediowy MediaCom.
Oprócz telewizji i outdooru wykorzystany będzie także internet (m.in. dedykowany website https://lomzing.org i media społecznościowe).
Na ten sezon Łomża wprowadzi nowe piwo: Łomża Lemonowe – to połączenie piwa z lemoniadą cytrynową o 2-proc. zawartości alkoholu w bezzwrotnych butelkach 0,5 l i puszkach.