Kraj

Opel Adam zaprasza do malowania murali

Za organizację akcji miejskiej odpowiada agencja Scholz & Friends.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyBD39cE14BY%26list%3DUUln-RzO56sN_xb_FF7VyOfg%22%7D
W ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowy model samochodu Opel Adam agencja Scholz & Friends zorganizowała w przestrzeni miasta niestandardową akcję.

Od 2 maja użytkownicy Facebooka mogli wpływać na to, jak będzie wyglądał mural w okolicach Metra Politechnika w Warszawie.

Mural jest inspirowany komentarzami internautów, projektowany i tworzony na bieżąco. W ramach akcji Opel współpracuje z Aqualoopem, czyli Igorem Chołdą, artystą, tworzącym murale i graffiti.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fu34ShYWiWjs%22%7D
Akcja została zorganizowana w związku z wprowadzeniem na rynek samochodu, który stwarza możliwości personalizacji. Użytkownicy Facebooka mogli wybierać kolejne elementy samochodu i inspirować artystę do tworzenia nowatorskich projektów. Za prowadzenie akcji w Facebooku odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

Z kolei Scholz & Friends odpowiada również za stworzenie filmików promocyjnych w kanale YouTube. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Carat. Scholz & Friends odpowiada za obsługę Opla w zakresie ATL od początku 2012 r.