Coca-Cola zobowiązała się, że nie będzie kierować swojej reklamy do dzieci poniżej 12. roku życia. Ma to związek z zapoczątkowanymi na początku marca działaniami na rzecz walki z otyłością.
Coca-Cola podpisała zobowiązanie z uwzględnieniem czterech najważniejszych punktów: zmieniać swoje napoje pod względem obniżania ich kaloryczności, na opakowaniach zamieszczać przejrzyste i jednoznaczne informacje o tabeli żywności, edukować ludzi pod kątem aktywności fizycznej w każdym kraju, w którym dostępne są jej produkty, działać na rynku w sposób odpowiedzialny, w tym nie kierować swojej reklamy do dzieci poniżej 12. roku życia.
Koncern podkreślił, że działania muszę być prowadzone we współpracy z rządem i jednostkami administracji zdrowia publicznego w poszczególnych krajach. Marketer uruchomił również specjalną stronę internetową comingtogether.com, na której będzie na bieżąco informować o swoich działaniach i postępach w realizacji projektu.
(Marketing Week)