Zagranica

Dove kontynuuje wzruszające działania komunikacyjne

Wystartowała kolejna odsłona kampanii pod hasłem "Words Mark Children Forever".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_0HQqV7jDKc%22%7D
Marka Dove z portfolio Unilevera wystartowała z kolejną odsłoną kampanii, tym razem pod hasłem “Words Mark Children Forever”. Działania są adresowane do kobiet i dziewcząt. Projekt Dove Self Esteem jest realizowany globalnie od kilku lat.

Dove rozpoczęło swoją kampanię z użyciem kalki – w gazetach parentingowych zamieściło stronę, na której dorosły miał wpisać słowo, które pod jego adresem najbardziej go zabolało jako dziecko. Zapisane słowo papier samokopiujący przebija na drugą stronę – z visualem kampanii i głównym hasłem. Akcja ma na celu podniesienie świadomości wśród rodziców i pogłębienie wiedzy na temat tego, jak ostre słowa wypowiadane pod wpływem emocji i nieprzemyślane mogą krzywdzić dzieci.

Dove popiera spot kampanii badaniami, które pokazują, że w wyniku demotywujących komentarzy 6 na 10 dzieci przestało w dorosłym życiu kontynuować swoje pasje, np. taniec, bo nie czuły się wyjątkowo z tym, jak wyglądają albo jak są postrzegane.

Za kreację działań odpowiada agencja TorkeCC – pierwsza odsłona ruszyła w Portugalii. 

(Popsop)