Marka Dove z portfolio Unilevera wystartowała z kolejną odsłoną kampanii, tym razem pod hasłem “Words Mark Children Forever”. Działania są adresowane do kobiet i dziewcząt. Projekt Dove Self Esteem jest realizowany globalnie od kilku lat.
Dove rozpoczęło swoją kampanię z użyciem kalki – w gazetach parentingowych zamieściło stronę, na której dorosły miał wpisać słowo, które pod jego adresem najbardziej go zabolało jako dziecko. Zapisane słowo papier samokopiujący przebija na drugą stronę – z visualem kampanii i głównym hasłem. Akcja ma na celu podniesienie świadomości wśród rodziców i pogłębienie wiedzy na temat tego, jak ostre słowa wypowiadane pod wpływem emocji i nieprzemyślane mogą krzywdzić dzieci.
Dove popiera spot kampanii badaniami, które pokazują, że w wyniku demotywujących komentarzy 6 na 10 dzieci przestało w dorosłym życiu kontynuować swoje pasje, np. taniec, bo nie czuły się wyjątkowo z tym, jak wyglądają albo jak są postrzegane.
Za kreację działań odpowiada agencja TorkeCC – pierwsza odsłona ruszyła w Portugalii.
(Popsop)