Zagranica

Porsche z nową kampanią dla modelu Cayman

Zaskakująca wizualnie kampania podkreśla, że świat jest okrągły, a przyjemność z jazdy może być powtarzalna.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6NK0sgJeUB4%22%7D
Producent samochodów ze Stuttgartu stworzył klip promujący nowy model Porsche Cayman. Samochód widzimy w planie panoramicznym, ukazany w ruchu, a przekazem głównym jest niekończąca się podróż i świat skonstruowany jak piłka. Jak przekonuje dział marketingu Porsche, dewizą kampanii jest prawo krzywej. Kreatywnych inspirowały zdjęcia obrazów Ziemi pochodzące z Google’a. Celem było wykreowanie reklamy, w której kadry nie sprawiają wrażenia sztucznie wygenerowanych, ale zarejestrowanych podczas prawdziwej podróży. 
Spot był kręcony w Monachium u podnóży Alp, za pomocą sześciu kamer, które łącznie wygenerowały ponad 16 tys. klatek, a następnie zostały zmontowane w kształt panoramy rozpiętej na kształcie kuli.
Za kreację i realizację odpowiada agencja Pixomondo z Frankfurtu.

(Horizont)