Zagranica

Starbucks chwali się nowościami

Na Wyspach ruszyła letnia kampania sieci kawowej, Starbucks zmienił również opakowania swoich kaw.

Starbucks chwali się nowościami
Starbucks wprowadził na rynek trzy nowe opakowania przeznaczone dla swoich regionalnych mieszanek kawy z Ameryki Łacińskiej, Afryki, Arabii i Azji i wybrzeży Pacyfiku.
Nowe opakowania stawiają na jasne, żywe kolory z inspiracjami geograficznymi i etnicznymi.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBSi2dBOvZo8%22%7D
W letniej kampanii Starbucks stawia na nowość, a pod tym hasłem kryje się dzielenie czasu z przyjaciółmi i rozpoczynanie rzeczy, na które do tej pory nie mieliśmy czasu i odwagi. Przy okazji Starbucks mocno wspiera swoje frapuccino.

(Popsop)