Kraj

Arkadiusz Szulc nowym szefem tradingu w Aegis Media

Grupa połączyła dwa działy i mianowała nowego szefa działu zakupu.

Aegis Media połączył dwie do tej pory funkcjonujące oddzielnie struktury: trade (business) i digital action group (innowacje). Stanowisko trading directora, szefa obu połączonych działów, objął Arkadiusz Szulc, który do tej pory w Aegis Media pełnił funkcję digital directora. Pokieruje on zespołem, którego zadaniem jest realizacja strategii tradingowej grupy ze szczególnym naciskiem na inicjowanie we współpracy z mediami innowacyjnych projektów komunikacyjnych. Do tej pory szefem tradingu była Urszula Sobczyk, która obecnie przebywa na urlopie.


Szulc jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Z branżą mediową związany od 12 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w IDMnet, gdzie m.in. zarządzał działem technicznym firmy. Do grupy Aegis Media trafił w 2005 r., początkowo do domu mediowego Carat Polska, a od 2007 r. w agencji Hypermedia Isobar, gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online. Od 2012 r. jako digital director w ramach Aegis Media odpowiadał za trading w obszarze mediów digital oraz zarządzał zespołem digital action group (interdyscyplinarny dział innowacji).