Kraj

Kampania dla Bakomy z nowymi brand heroes

Ruszyły działania dla marki 7 Zbóż autorstwa agencji Upside.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIm2XPBWURBI%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Bakomy 7 Zbóż. Za jej strategię i ideę kreatywną odpowiada agencja Upside. Komunikacja wprowadza do świata marki jogurtów zbożowych brand heroes. Głównym komunikatem działań jest przekazanie informacji o tym, że jogurty pozwalają zachować kobietom dobre samopoczucie i atrakcyjny wygląd każdego dnia.

W kampanii pojawiają się sylwetki siedmiu bohaterów marki: Żyto, Pszenica, Jęczmień, Owies, Ryż, Proso, Gryka. Interakcje bohaterów z realnym światem ma określać hasło: “Tak dbają o Ciebie pełne ziarna”.

Spoty będzie można oglądać m.in. w Polsacie, kanałach TVN, a także kanałach tematycznych. Reżyserem filmu jest Kuba Michalczuk, a autorem zdjęć Bartek Cierlica. Projekt postaci wykonał Sebastian Pańczyk. Produkcja: Tango, postprodukcja i efekty 3D: Xantus. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Upside. Media na potrzeby kampanii kupuje Universal McCann.