Kraj

Hochland wzmaga aktywność

Rusza kolejna promocja konsumencka "Serdeczności z Hochland".

Hochland wzmaga aktywność
Firma Hochland ruszyła z nową promocją konsumencką pod hasłem “Serdeczności z Hochland”. Akcja startuje 17 czerwca i potrwa do 11 sierpnia 2013 r. W promocji biorą udział sery topione Hochland w plastrach, krążkach, bloczkach, kubeczkach, plastry żółte Hochland, Kanapkowy. Produkty objęte promocją na potrzeby akcji zostały specjalnie oznakowane flashem promocyjnym.
W promocji może wziąć udział każdy, kto kupi dwa produkty, pokaże swoje serdeczne uczucia poprzez przygotowanie kanapki dla bliskiej osoby, opisze, co wyraża serdeczna kanapka i wyśle SMS-a lub wejdzie na stronę www.pysznyser.pl i zostawi zgłoszenie.
W promocji można wygrać codziennie 100 sztuk foremek na kanapki, tygodniowo 50 sztuk rodzinnych zestawów śniadaniowych z porcelany Kristoff, a w finale 10 podwójnych biletów lotniczych na podróż dookoła świata o wartości 15 tys zł.

Promocja będzie miała silne wsparcie reklamowe w telewizji. Równolegle są planowane różnorodne działania: 3-tygodniowa kampania telewizyjna w głównych kanałach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i stacjach tematycznych, strona promocyjna Pyszny ser, kampania w internecie, w prasie, wsparcie online, flash promocyjny na opakowaniach i szereg materiałów POS.

Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.