Kraj

DDB Warszawa poszerza współpracę z Kaspi Bankiem

Agencja poprowadzi dwa nowe projekty: Kaspi.kz i Kaspi Bonus.

Współpraca DDB Warszawa z Kaspi Bankiem została poszerzona o obsługę nowego serwisu Kaspi.kz oraz programu lojalnościowego Kaspi Bonus, obecnie agencja opracowuje kreację i strategię komunikacji na potrzeby tego programu.

DDB Warszawa pełni funkcję doradcy marketingowego zarządu Kaspi Banku oraz odpowiada za strategię marketingową. Przeprowadza kwartalne audyty działań marketingowych, kondycji marki, realizacji strategii marketingowej oraz jakości obsługi konsumenta. Monitoruje i opracowuje biznesowe benchmarki z Polski i ze świata. Dodatkowo DDB Warszawa opracowuje koncepcje badań rynkowych oraz sprawuje nadzór nad ich realizacją.

DDB Warszawa wspiera również Kaspi Bank w projektach z zakresu designu i w razie potrzeb w zakresie kreacji (bieżącą kreatywną obsługą Kaspi Banku zajmuje się lokalna agencja GForce). Na rynku pojawiły się właśnie zaprojektowane przez DDB nowe karty kredytowe.