Kraj

Lody Magnum z silnym wsparciem

Wystartowała letnia kampania dwóch nowych smaków lodów z portfolio Unilevera.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-Isiqxkf3Yw%22%7D
Wystartowała kampania lodów Magnum w dwóch smakach: Pink Champagne i Dark Espresso. Równolegle w Niemczech i innych krajach Europy promowana jest seria magnum 5 Kisses, a w spocie wyreżyserowanym przez Wima Wendersa wystąpiła Liv Tyler (MMP24 z 21 maja).

W Polsce nowość z portfolio Unilevera jest wsparta działaniami w telewizji, na citylightach, w internecie i prasie. Kampania potrwa do końca lipca. Reżyserem spotu emitowanego w Polsce jest Martin Wermer. Unilever nie informuje, która agencja odpowiada za kreację działań i key visual kampanii. Media kupuje PHD Media Direction.