Kraj

Idea Bank sfinansuje setce małych firm kampanie reklamowe

Marketer chce sfilmować historie przedsiębiorców, które staną się inspiracją dla innych. Firmom zaoferuje reklamy w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, promocję w internecie i w prasie.

Idea Bank rozpoczyna kilkumiesięczny projekt pod hasłem “Duma Przedsiębiorcy”. Jak wyjaśnia Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku, jego celem jest pokazanie historii drobnych przedsiębiorców, rozwoju ich firm, które mają być inspiracją dla innych.

– Mówi się, że życie pisze najciekawsze scenariusze i dokładnie tak jest w przypadku naszych klientów. O większości z nich można napisać książkę lub nakręcić firm. Postanowiliśmy więc pójść za ciosem i stworzyć program, który będzie śledzić cała Polska – mówi Augustyniak.

Bank zamierza sfilmować historie co najmniej setki małych firm.

Pierwsza edycja programu potrwa do końca czerwca. W tym czasie zostanie przeprowadzona szeroko zakrojona kampania reklamowa, która obejmie wszystkie rodzaje mediów. W każdy poniedziałek na antenie programu “Dzień dobry TVN” w specjalnym cyklu “Idealny biznes” wybrani przedsiębiorcy będą mogli zaprezentować swoje firmy telewidzom ogólnopolskiej stacji TVN. Dodatkowo spoty reklamowe z udziałem uczestników programu pojawią się w stacjach informacyjnych TVN24, Polsat News, TVN CNBC, Polsat Biznes i Superstacja.

Uzupełnieniem będą intensywne działania reklamowe w prasie i internecie. Planowana jest publikacja artykułów opisujących przedsiębiorców i ich biznesy w ośmiu dziennikach lokalnych należących do wydawnictwa Polskapresse i w “Pulsie Biznesu”. Z kolei w portalu internetowym Gazeta.pl zostaną zamieszczone specjalnie przygotowane banery reklamowe i raporty opisujące działalności gospodarcze objęte programem.

Zakupem mediów zajęły się dom mediowy Codemedia, agencja Sales & More i departament marketingu i PR Idea Banku.

Bank sfinansuje także nakręcanie profesjonalnych filmów reklamowych o tych firmach i ich promocję w internecie oraz współtworzenie materiałów tekstowych o przedsiębiorcach w prasie oraz mediach elektronicznych. – W uproszczeniu można powiedzieć, że stajemy się dla naszych klientów agencją reklamową czy PR-ową, z tą tylko różnicą, że bierzemy na siebie wszystkie związane z tym koszty – mówi prezes Idea Banku.

Bank udostępni uczestnikom programu swoją stronę internetową i profil w Facebooku, a także własne placówki. Powstały w nich elektroniczne tablice ogłoszeń, na których przedsiębiorcy będą mogli promować swoje produkty i usługi wśród innych przedsiębiorców.