Kraj

Cyfrowy Polsat zmienia komunikację marki

Nowe hasło, nowe ikony, a wkrótce dwie nowe kampanie.

Cyfrowy Polsat zmienia komunikację marki
Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej (3,56 mln abonentów) i właściciel Telewizji Polsat, wprowadza zmiany w komunikacji marki w postaci nowego hasła: ”Twój Multimedialny Dom” i nowych ikon.

– Nowe ikony podkreślają najważniejsze obszary działalności Cyfrowego Polsatu: najwyższej jakości usługi telewizyjne, dostęp do najnowocześniejszego na świecie internetu LTE i nowoczesne serwisy online z filmami i innymi materiałami wideo. Nowe hasło “Twój Multimedialny Dom” w prosty sposób podsumowuje strategiczny cel naszej firmy – dostarczania innowacyjnych zestawów multimedialnych usług dla całej rodziny – oraz wskazuje na kierunek naszego dalszego rozwoju – mówi Beata Białkowska, dyrektor marketingu i sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Nowe zestawy Multimedialny Dom zapewniają dostęp do telewizji, internetu i serwisów wideo online.

Jest to podkreślenie nowego etapu w konsekwentnym rozwoju firmy budującej szerokie portfolio produktów dla swoich klientów. Zmianom w komunikacji towarzyszą nowe promocje zachęcające do łączenia usług operatora w zestawy dopasowane do potrzeb każdej rodziny oraz do testowania nowych serwisów online. Jednocześnie operator uruchomił nową, odświeżoną stronę WWW: HYPERLINK “https://www.cyfrowypolsat.pl” www.cyfrowypolsat.pl. W najbliższych dniach wystartują także dwie nowe kampanie reklamowe: jedna promująca “Twój Multimedialny Dom”, druga – zmiany w ofercie internetowej.

Zmianom w ofercie Cyfrowego Polsatu towarzyszą startujące w najbliższych dniach dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich promuje nowe Taryfy Multimedialne w ofercie internetowej operatora, druga – zmiany wprowadzone w komunikacji marki i nowe możliwości łączenia usług w zestawy Multimedialny Dom, podkreślając nowe pozycjonowanie i strategię firmy.

Kampania wspierająca sprzedaż nowych Taryf Multimedialnych obejmuje telewizję, radio i internet. Spoty będą emitowane w Polsacie i kanałach tematycznych. Dodatkowo zaplanowano emisje spotów w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz intensywne działania w internecie.

Równolegle w telewizji, prasie, radiu i internecie ruszy silna kampania wspierająca nowe hasło operatora.

Autorami obydwu kreacji są: Mariusz Palej (reżyser spotów) i agencja Grey Worldwide Warszawa. Za produkcję filmów reklamowych odpowiada TFP, a za postprodukcję Chimney Pot. Kampanie we wszystkich mediach poza internetem planuje PHD Media Direction, kampanię online – Carat Polska.