Kraj

BTL Point Group wspiera sprzedaż Jupika i Fruppera

Agencja BTL Point Group przygotowała i zrealizowała działania degustacyjno-animacyjne dla firmy Kofola, wchodzącej na polski rynek z nowymi napojami niegazowanymi...

Agencja BTL Point Group przygotowała i zrealizowała działania degustacyjno-animacyjne dla firmy Kofola, wchodzącej na polski rynek z nowymi napojami niegazowanymi Jupik i Frupper. Działania były realizowane w hipermarketach w 12 miastach. Ich celem było przedstawienie konsumentom w niestandardowy sposób nowych produktów oraz zwiększenie sprzedaży. Napój Jupik kierowany jest do małych dzieci i ich matek, mieszkańców średnich i dużych miast. Grupą docelową Fruppera są aktywne, młode duchem osoby, preferujące wysoką jakość. Krzysztof Kozak, dyrektor zarządzający ds. strategii w BTL Point Group, powiedział, że promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Klienci docenili formułę sprzedaży łączącą mechanizm premiowania zakupu produktem (1+1) oraz degustację. Zaciekawienie wzbudzały stroje promotorów. Agencja BTL Point Group była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji działań, projekt i wykonanie strojów, wykonanie standów, logistykę produktu i przeprowadzenie działań. (KP)