Canon Europe rozpoczyna największą w swojej historii kampanię w rejonie EMEA, która ma zachęcić konsumentów do wykonania “kolejnego kroku” w świecie tworzenia obrazów.
Jak przekonuje firma, to pierwsza taka akcja organizowana przez Canon, która obejmuje wszystkie kategorie produktów konsumenckich i profesjonalnych. Działania mają odzwierciedlać zaangażowanie firmy w proces dokumentowania codziennego życia za pomocą zdjęć, filmów czy wydruków.
Odsłony kampanii będzie można oglądać w prasie lifestyle’owej oraz o tematyce technologicznej. Za kształt szaty graficznej odpowiadają ambasadorzy firmy Canon – Lorenzo Agius i David Noton.
W ramach kampanii została również stworzona specjalna strona internetowa, oferująca tutoriale, które mają na celu zachęcić konsumentów do wykonania kolejnego kroku w fotografii, filmowaniu czy drukowaniu zdjęć.
Podczas tworzenia kampanii Canon współpracował z McGarry Bowen, agencją reklamową obsługującą Canon Europe, oraz z firmą PHD Media Direction, która odpowiadała za zakup mediów.