Kraj

Największa w historii kampania Canona

Działania firmy mają zachęcać konsumentów do wykonania kolejnych kroków w świecie tworzenia obrazów.

Największa w historii kampania Canona
Canon Europe rozpoczyna największą w swojej historii kampanię w rejonie EMEA, która ma zachęcić konsumentów do wykonania “kolejnego kroku” w świecie tworzenia obrazów.

Jak przekonuje firma, to pierwsza taka akcja organizowana przez Canon, która obejmuje wszystkie kategorie produktów konsumenckich i profesjonalnych. Działania mają odzwierciedlać zaangażowanie firmy w proces dokumentowania codziennego życia za pomocą zdjęć, filmów czy wydruków.
Odsłony kampanii będzie można oglądać w prasie lifestyle’owej oraz o tematyce technologicznej. Za kształt szaty graficznej odpowiadają ambasadorzy firmy Canon – Lorenzo Agius i David Noton.

W ramach kampanii została również stworzona specjalna strona internetowa, oferująca tutoriale, które mają na celu zachęcić konsumentów do wykonania kolejnego kroku w fotografii, filmowaniu czy drukowaniu zdjęć.

Podczas tworzenia kampanii Canon współpracował z McGarry Bowen, agencją reklamową obsługującą Canon Europe, oraz z firmą PHD Media Direction, która odpowiadała za zakup mediów.