M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann Communications kończy współpracę z Seagram Polska

Serwis Dzienny | 13 stycznia 2000, 00:00

Agencja reklamowa McCann Communications zaprzestanie współpracy z firmą alkoholową Seagram Polska (SP). W ciągu najbliższych sześciu tygodni sfinalizowane zostaną ostatnie...

Agencja reklamowa McCann Communications zaprzestanie współpracy z firmą alkoholową Seagram Polska (SP). W ciągu najbliższych sześciu tygodni sfinalizowane zostaną ostatnie projekty promocyjne dla tego klienta. Rozstanie agencji z SP związane jest z pozyskaniem innego zleceniodawcy z tej branży, firmy Unicom Bols Group (UBG). Najprawdopodobniej jeszcze w tym miesiącu zostanie podpisana umowa pomiędzy McCann Communications i UBG, dotycząca obsługi budżetu promocyjnego wszystkich marek alkoholi produkowanych i dystrybuowanych przez tę firmę. UBG i SP są firmami konkurencyjnymi na rynku, oferującymi podobne portfolio produktów. UBG współpracuje z agencją od roku jedynie przy obsłudze public relations projektu Bols & Sport Travel. Jesienią ub.r. roku McCann Communications podjęła współpracę z firmą SP, przygotowując dla niej kilka kampanii BTL oraz kampanię informacyjną (która odbyła się w mediach) na temat podróbek whisky Chivas Regal. Zdaniem Dariusza Michalskiego, szefa marketingu SP, decyzja o nawiązaniu współpracy z agencją została podjęta świadomie, a obie firmy nie dostrzegły w tym fakcie żadnego konfliktu interesów. Powierzono bowiem agencji budżety promocyjne wszystkich produktów SP, poza markami wódek (Absolut i Kron), których obsługa pozostała w gestii agencji reklamowej TBWA Warszawa. (JP)