Kraj

Ringier pakietuje wydania tabletowe

Wydawca łączy trzy wydania tabletowe we wspólną ofertę reklamową.

Biuro reklamy Ringier Axel Springer wprowadziło do oferty nowe pakiety reklamowe obejmujące wydania na tablety trzech tytułów – tygodnika “Newsweek Polska”, miesięcznika biznesowego “Forbes” i miesięcznika “Auto Świat Magazyn”. W ramach pakietu dostępna jest emisja reklamy w każdym z trzech wydań na tablety w jednym z trzech formatów. Są to full page statyczny w cenie 21,1 tys. zł, full page wideo za 27,2 tys. zł i kosztujący 30,1 tys. zł full page multimedialny. Warunkiem skorzystania z pakietu jest realizacja kampanii we wszystkich trzech wydaniach w okresie do czterech tygodni od emisji reklamy w pierwszym wydaniu. Według danych wydawcy w marcu br. liczba pobrań tabletowych wspomnianych tytułów wyniosła dla “Newsweeka” – 5371, “Forbesa” – 1984 i “Auto Świat Magazyn” – 1729 (dane obejmują wersje na iPady i tablety z systemem Android).