Biuro reklamy Ringier Axel Springer wprowadziło do oferty nowe pakiety reklamowe obejmujące wydania na tablety trzech tytułów – tygodnika “Newsweek Polska”, miesięcznika biznesowego “Forbes” i miesięcznika “Auto Świat Magazyn”. W ramach pakietu dostępna jest emisja reklamy w każdym z trzech wydań na tablety w jednym z trzech formatów. Są to full page statyczny w cenie 21,1 tys. zł, full page wideo za 27,2 tys. zł i kosztujący 30,1 tys. zł full page multimedialny. Warunkiem skorzystania z pakietu jest realizacja kampanii we wszystkich trzech wydaniach w okresie do czterech tygodni od emisji reklamy w pierwszym wydaniu. Według danych wydawcy w marcu br. liczba pobrań tabletowych wspomnianych tytułów wyniosła dla “Newsweeka” – 5371, “Forbesa” – 1984 i “Auto Świat Magazyn” – 1729 (dane obejmują wersje na iPady i tablety z systemem Android).