Bank PKO BP poinformował, że od startu systemu jego mobilnych płatności o nazwie IKO w marcu br. już 35 tys. klientów przeprowadziło 50 tys. transakcji na łączną kwotę 11 mln zł.
O wprowadzeniu IKO pisaliśmy w MMP24 8 marca br.
25 kwietnia br. bank informował, że liczba użytkowników IKO przekroczyła 20 tys., a wartość transakcji 3 mln zł, czyli że w ciągu minionych pięciu tygodni przybyło ok. 15 tys. klientów. Natomiast wartość transakcji wzrosła ponadtrzykrotnie.
Bank zapowiadał, iż spodziewa się, że w tym roku z IKO będzie korzystać kilkadziesiąt tysięcy klientów, a do końca 2015 r. ich liczba wzrośnie do 900 tys.
W ubiegły czwartek swoją odpowiedź na IKO – system PeoPay – zaprezentował bank Pekao SA, drugi po PKO BP pod względem wielkości. Pisaliśmy o tym w MMP24 06.06 br.