M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jakubczak nowym dyrektorem marketingu Perfetti Van Melle Polska

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2004, 00:00

Krzysztof Jakubczak obejmie 1 lipca br. stanowisko dyrektora marketingu w firmie Perfetti Van Melle Polska. Jakubczak był dotychczas brand managerem...

Krzysztof Jakubczak obejmie 1 lipca br. stanowisko dyrektora marketingu w firmie Perfetti Van Melle Polska. Jakubczak był dotychczas brand managerem marki Rama w koncernie Unilever Polska. Z działem marketingu Unilevera był związany od 1996 r. Poprzednim dyrektorem marketingu Perfetti Van Melle Polska był Tomasz Pacholczyk, który w maju br. rozstał się z firmą, a pracował w niej od 1994 r. Najważniejsze marki w portfolio Perfetti Van Melle Polska to Mentos, Alpenliebe oraz Fruitella. W działaniach reklamowych w Polsce firma zazwyczaj wykorzystuje kreacje opracowywane globalnie. Planowaniem i zakupem mediów dla Perfetti Van Melle Polska zajmuje się dom mediowy Media Group. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,