M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampanię ATL wspierającą nowy mBank zaplanowano do końca wakacji

Maciej Burlikowski | 11 czerwca 2013, 06:00

Grey, Film Produkcja i Mindshare dla mBanku.

BRE Bank z okazji odsłony nowej wersji serwisu informacyjnego i transakcyjnego swojego internetowego banku mBank rozpoczyna kampanię reklamową w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze, która potrwa do końca wakacji.

O "nowym obliczu" mBanku i planach tej kampanii pisaliśmy w MMP24 5 czerwca br.

De emisji w telewizji trafi w sumie pięć spotów. Pierwszy miał swoją premierę wczoraj, a kolejne będą się sukcesywnie pojawiać w następnych tygodniach. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski.

Kampania będzie prowadzona do końca wakacji z wykorzystaniem telewizji (łącznie pięć różnych spotów), głównych portali internetowych, prasy (tygodniki opinii, pisma kobiece), kina (emisja spotów w sieci kin Cinema City), outdooru (prawie 900 citylightów i billboardów w ośmiu największych miastach), działań ambientowych oraz mediów społecznościowych.   

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grey, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, media do kampanii zaś zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,