M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland smaruje Piato

Katarzyna Woźniak | 11 czerwca 2013, 06:00

Firma wprowadza na rynek nową kategorię sera i wspiera ją intensywną kampanią.

Hochland wprowadza na rynek serek do smarowania marki Piato. Firma chce w ten sposób rozwinąć kategorię serów solankowych, charakterystycznych dla kuchni śródziemnomorskiej.

Hochland Piato występuje 
w trzech wariantach smakowych: oryginalnym, z papryczką chili i bazylią oraz z czosnkiem i bazylią.  "Piato" po grecku znaczy "danie", a firma podkreśla, że produkt ma wiele zastosowań, nie tylko śniadaniowych i nie tylko do smarowania, ale także do zapiekania, dipów i kremów. Sugerowana cena detaliczna produktów to 3,99 zł za opakowanie o pojemności 150 g.

Wprowadzenie na rynek Hochland Piato będzie miało silne wsparcie ATL i BTL, w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży. Kampanię komunikacyjną dla marki Hochland Piato przygotowuje agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajmie się ZenithOptimedia.
 

Czytaj więcej na temat: , ,