M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową radia Tok FM

Joanna Dziwisińska | 11 czerwca 2013, 06:00

Kampania Radia Tok FM prowadzona jest na tablicach LED-owych, w kinach, internecie i taksówkach.

Agora rozpoczęła nową kampanię wizerunkową Radia Tok FM. Akcja reklamowa Radia Tok FM po raz pierwszy wykorzystuje tablice LED. Na 9 ekranach w Warszawie od godziny 7 do 21 prezentowane są zapowiedzi nadchodzących programów oraz informacje o trwających audycjach. Te same informacje równocześnie pojawiają się w kreacjach w portalach Onet.pl i Gazeta.pl. Czerwcowa kampania obejmuje również projekcje filmu reklamowego w kinach sieci Helios i Cinema City, na 60 billboardach w Lublinie i Toruniu. Równolegle trwa akcja promocyjna w taksówkach w Warszawie (MPT i Euro Taxi), Lublinie (Echo Taxi ) i Toruniu (Puls Taxi), gdzie pasażerom rozdawane są magnesy z logo i lokalną częstotliwością Radia Tok FM.

Film promocyjny został wyprodukowany w Studiu SVG. Za kreację internetową odpowiada Leniva Studio. W kampanii outdoorowej wykorzystano nośniki AMS i Stroer.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,