M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Havas Media i agencja Upside dla kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka

Joanna Dziwisińska | 11 czerwca 2013, 06:00

Kampania zachęca do reagowania na przemoc wobec dzieci.

Dom Mediowy Havas Media i agencja Upside zrealizowały kampanię społeczną na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka pod hasłem "Reaguj. Masz prawo”. Głównym celem kampanii jest zmobilizowanie społeczeństwa do wyrażenia sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci. W pierwszym kroku kampania mówi o tym, że brak reakcji to ciche przyzwolenie na przemoc, w drugim edukuje jak reagować. Dom mediowy Havas Media jest odpowiedzialny za zaplanowanie i pozyskanie partnerów mediowych projektu, a agencja reklamowa Upside stworzyła strategię komunikacji oraz kreację. Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty reklamowe, w których występują Kinga Preis i Jakub Gierszał (znany m.in. ze swojej roli w "Sali samobójców”). Reżyserem spotu jest Kuba Michalczuk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Young Productions, postprodukcją – Xantus Animation Studio. W ramach współpracy pro publico bono dom mediowy Havas Media odpowiedzialny jest za lokowanie kampanii w mediach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,