Kraj

TNS OBOP uruchomił nowy serwis internetowy

Firma badawcza TNS OBOP uruchomiła nowy serwis internetowy. Na witrynie umieszczone zostały nie tylko codziennie aktualizowane informacje z wynikami badań...

Firma badawcza TNS OBOP uruchomiła nowy serwis internetowy. Na witrynie umieszczone zostały nie tylko codziennie aktualizowane informacje z wynikami badań oraz oferta firmy, ale również przewodnik po projektach badawczych. Projekt ten jest skierowany przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki przewodnikowi firmy zainteresowane realizacją badań będą mogły poznać kroki, jakie należy podjąć, aby w sposób kompleksowy przygotować się do ich przeprowadzenia. Umieszczone też zostały informacje na temat tego, jakiego rodzaju badania, techniki i narzędzia należy zastosować w konkretnych sytuacjach oraz kiedy skorzystać z usług firmy badawczej, a kiedy można wykonać badanie we własnym zakresie. TNS OBOP działa na polskim rynku badawczym od lat. Korzenie firmy sięgają roku 1958, kiedy powstał Ośrodek Badania Opinii Publicznej (OBOP). W 1998 r. OBOP został włączony w struktury międzynarodowej grupy badawczej TNS. Od 1997 r. prowadzi ogólnopolski elektroniczny pomiar widowni telewizyjnej. Firma ma w ofercie m.in. sieciowe projekty TNS: badania reklamy AdEval, badania trackingowe marki i reklamy MarketWhys, segmentacje Conversion Model i NeedScope, badania satysfakcji CustomerScore (klienci) i EmployeeScore (pracownicy) oraz oprogramowanie do analizy i łączenia danych Miriad. (PM)