M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Link4 podkreśla dostępność swoich usług w nowej kampanii

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2004, 00:00

Pod hasłem 'Tak jak lubisz" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości...

Pod hasłem 'Tak jak lubisz" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości wygody, dostępności i korzystnej cenowo oferty ubezpieczeń komunikacyjnych direct wśród kierowców samochodów osobowych. Kreację kampanii opracowała agencja reklamowa Chili Communication, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN Siedem, TVP3, Tele5, TVN24, Discovery. Natomiast reklamy prasowe pojawiły się w następujących tytułach: "Wysokie Obroty", "Polityka", "Super Express", "Dzień dobry", "Giełda Samochodowa", "Przegląd Reader's Digest", oraz w prasie lokalnej. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej obejmuje 41 billboardów w Warszawie. W pierwszym roku obecności na rynku firma Link4 wystawiła polisy dla 60 tysięcy kierowców. Według badań przeprowadzonych przez instytut SMG/KRC Millward Brown Company w maju 2004 roku spontaniczna znajomość marki Link4 wyniosła 55 proc., natomiast wspomagana znajomość marki osiągnęła 88 proc. (źródło: Link 4). W zakresie public relations Link4 jest obsługiwany przez agencję ComPress SA. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,