Zagranica

Pilsner Urquell przedstawia strategię "social-first"

Firma szuka ambasadorów swoich marek.

Pilsner Urquell ogłosił swoją nową strategię pod hasłem “social-first”. Aktualnie prowadzi intensywną rekrutację osób, które będą pełnić funkcję ambasadorów marki i skupiać się na rozwijaniu rekomendacji słownych i ustnych.

Akcja jest kierowana do blogerów z Czech, a także liderów opinii w kategorii piwa. Takie otwarcie jest znakiem zmiany strategii marketingowej firmy, które ma na celu lepsze ukierunkowanie odbiorców na przyjęcie treści promowanych przez markę. 

Eoin Cannon, globalny dyrektor marketingu w Pilsner Urquell, przyznał, że w przypadku dawnych kampanii koncern zbytnio koncentrował się na podkreślaniu swojej historii, zamiast angażować pijących piwo w wartości bardziej istotne dla nich samych. Cannon dodał, że mimo iż w ubiegłym roku firma zanotowała dwucyfrowy wzrost, nie ma zamiaru spocząć na laurach.

(Marketing Week)