Kraj

DDB Warszawa z największą liczbą zgłoszeń na Cannes Lions

W tegorocznym konkursie agencja zgłosiła 29 prac w 9 kategoriach.

W tegorocznym konkursie Cannes Lions DDB Warszawa zgłosiło aż 29 prac. Jest to największa liczba zgłoszeń z Polski wśród agencji reklamowych. W 2012 r. DDB Warszawa przywiozło z Cannes 2 srebrne i 1 brązowego Lwa oraz 3 wyróżnienia przy zgłoszonych 25 pracach.

Zgłoszone przez DDB Warszawa w 2013 r. projekty to:

Kategoria film: “Dach”, “Bar” (Tiger, Grupa Maspex), “Pieniądze mogą pokonać raka” (Fundacja Alivia). Kategoria press: State, Kingdom, Republic (Getin Bank). Kategoria outdoor: McCroissant x 2, Orange Mocha x 2, Big Mac x 2, McWrap, McMuffin (McDonald’s). Kategoria direct: Chalkboard Menu x 2 (McDonald’s). Kategoria media: Alarm Clock. Kategoria promo & activation: Chalkboard Menu x 2 (McDonald’s). Kategoria design: Chalkboard Menu x 2 (McDonald’s). Film craft: “Pieniądze mogą pokonać raka” x 2 (Fundacja Alivia). Mobile: Pixel Heritage x 2 (Virgin Mobile), The Most Wanted App x 2 (Policja).