Kraj

Siemens zmienił slogan reklamowy dla komórek, rusza kampania modelu CX65

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu - CX65. Jednocześnie, przy okazji tej kampanii, na polskim rynku zadebiutował nowy slogan reklamowy...

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu – CX65. Jednocześnie, przy okazji tej kampanii, na polskim rynku zadebiutował nowy slogan reklamowy stosowany dla wszystkich telefonów komórkowych tej marki, który zastąpi dotychczasowe hasło: “Be inspired”. Nowy slogan brzmi: “Designed for life”. Zdaniem przedstawicieli firmy nowe hasło nawiązuje do licznych multimedialnych funkcji, w jakie zaopatrzone są telefony Siemensa, i możliwości ich wykorzystywania w sytuacjach codziennego życia. Kampania CX65 jest częściowo związana z piłką nożną, spoty telewizyjne będą prezentowane w bliskości relacji z turnieju Euro 2004, w mediaplanie są uwzględnione także media sportowe. Związane jest to z “męskim” charakterem grupy docelowej nowego telefonu. Kampania została zainaugurowana spotami telewizyjnymi wokół Euro 2004, jednak właściwa jej część rozpocznie się 5 lipca br., kiedy zostanie ona przeniesiona do wielu mediów. Cała kampania potrwa do końca pierwszego tygodnia sierpnia br. Stroną kreacyjną zajmowała się agencja reklamowa McCann-Erickson Polska, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Celem kampanii jest pokazanie multimedialnych możliwości telefonu CX65, które są podkreślane m.in. dzięki szerokiemu użyciu internetu w komunikacji. Kampania pokazuje, że na dużym wyświetlaczu telefonu można zmieścić dużo więcej treści, która uzupełnia bogate funkcje telefonu, które można wykorzystać w czasie wakacji, podczas prowadzenia biznesu czy w razie niecodziennych wydarzeń. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN24, TVN Siedem, TVN Turbo, Polsat, Polsat Sport, TV4, Discovery Channel, MTV, National Geographic), prasy (kilkadziesiąt tytułów, m.in. tygodniki opinii, dzienniki ogólnopolskie, pisma sportowe i komputerowe), internetu (kilkadziesiąt serwisów, m.in. Onet, Interia, Gazeta.pl, Stopklatka, Radiostacja) oraz outdooru (reklama na publicznych środkach transportu w sześciu największych miastach). (MG)