M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Klub Strategiczny przeciwny rozstrzyganiu przetargów za pomocą fokusów

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2004, 00:00

Klub Strategiczny, nieformalna grupa strategów z agencji reklamowych, działająca pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, zamierza podjąć działania zmierzające do podniesienia...

Klub Strategiczny, nieformalna grupa strategów z agencji reklamowych, działająca pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, zamierza podjąć działania zmierzające do podniesienia rangi planowania strategicznego na rynku. Członkowie klubu rozważają opcję podjęcia działań promocyjnych, również o charakterze edukacyjnym, które mają zmierzać do rozpropagowania roli strategii marki i strategii jej komunikacji we współczesnym marketingu. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że Klub Strategiczny zamierza także zająć stanowisko w sprawie rozstrzygania przetargów reklamowych przez marketerów jedynie poprzez organizację grup fokusowych. Taka ewaluacja prezentacji ofert agencji reklamowych im nie odpowiada. Przedstawiciele klubu są zdania, że firmy badawcze, które organizują tego typu badania, nie powinny mieć ostatecznego wpływu na wybór oferowanych przez agencje reklamowe rozwiązań marketingowych. Konkretne decyzje w tych sprawach mogą zapaść na kolejnych spotkaniach organizacji. (JP)

Czytaj więcej na temat: ,