Kraj

Wystartowała ogólnopolska akcja "Nie bądź burak, jedz warzywa"

Fundacja Allegro All For Planet namawia do jedzenia warzyw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D68171497%22%7D
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet pod hasłem “Nie bądź burak, jedz warzywa!”. Akcja jest realizowana we współpracy z agencją IdPR (z Grupy Afekt), która odpowiada za pomysł akcji i strategii działań. W ramach aktywności do końca czerwca zaplanowane są działania teaserowe, ambient marketing, social media oraz działania PR.

Działania obejmą m.in. emisję serii filmów w sieci z udziałem aktorów Hacena Sahraouiego oraz Rafała Rutkowskiego, znanych m.in. z serialu “Przepis na życie”. Aktorzy wcielą się w rolę warzywnych ekstremistów
i promować będą przepisy na pełnowartościowe dania na blogu akcji. W drugim etapie działań przez trzy czerwcowe weekendy w Poznaniu, Warszawie oraz Gdańsku animatorzy Fundacji będą rozdawać Ekozestawy, przypominające o konieczności włączenia owoców i warzyw do codziennej diety. Partnerem merytorycznym akcji jest Polskie Towarzystwo Promocji Zdrowego Życia i Żywności.

Akcji towarzyszy maskotka przekornego buraka. Postać głównego bohatera pojawi się m.in. w filmikach i na stronie fundacji w Facebooku. Maskotkę akcji będzie można również zakupić na specjalnych aukcjach, a dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Za pomysł i strategię działań odpowiada IdPR, która wspólnie z działem komunikacji Grupy Allegro realizuje również działania PR i social media. Aktywności event/ambient prowadzi agencja Afekt, produkcja filmów – Chromatique, strona WWW i animacja brandhero – agencja interaktywna VMR.

Aktywności są realizowane od 11 czerwca do 30 czerwca.