M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stršer Polska dywersyfikuje swoją ofertę

Serwis Dzienny | 13 stycznia 2000, 00:00

Firma reklamy zewnętrznej Stršer Polska zamierza poszerzyć swoją ofertę. Obok istniejącej już sieci klasycznych tablic reklamowych o formacie 5,04 m...

Firma reklamy zewnętrznej Stršer Polska zamierza poszerzyć swoją ofertę. Obok istniejącej już sieci klasycznych tablic reklamowych o formacie 5,04 m x 2,38 m, chce rozpocząć inwestycje w nowy typ nośnika. Będą to wolno stojące, oświetlone tablice o formacie 6 m x 3 m. Pierwsze konstrukcje, które uzupełnią system billboardów, należących do firmy Stršer Polska, mają stanąć pod koniec maja br. Będą one zlokalizowane w ośmiu największych miastach Polski. Część z nich zostanie najprawdopodobniej zaprojektowana jako urządzenia typu backlite. Obecnie, na rynku polskim, największym dysponentem sieci takich nośników jest firma Cityboard Media. W ub.r. pierwsze tablice o tym formacie zaczęła stawiać firma Town & City II. O możliwościach inwestycji w tego typu nośniki mówi się także w przypadku firm AMS SA, Europlakat Polska i Quest. (JP)