M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hortex Holding bez dyrektora marketingu

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2004, 00:00

Tomasz Leszko, dyrektor marketingu Hortex Holding SA, odszedł z firmy. Swoją funkcję pełnił od początku kwietnia br. Leszko poprzednio pracował...

Tomasz Leszko, dyrektor marketingu Hortex Holding SA, odszedł z firmy. Swoją funkcję pełnił od początku kwietnia br. Leszko poprzednio pracował w koncernie US Pharmacia. Obecnie wrócił do tej firmy i objął funkcję marketing managera ds. leków naturalnych, witamin i minerałów oraz leków gastrycznych. Będzie odpowiedzialny za marki: Naturapia, Vigor, Manti, Xenna, a także Stopearn, oraz rozwój powyższych kategorii. Obowiązki Tomasza Leszko w Hortex Holding objął Wojciech Planer, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Hortex Holding. Kierownictwo Horteksu nie ujawniło, czy będzie w najbliższym czasie poszukiwać nowego dyrektora marketingu. Obecnie Hortex prowadzi przetarg na obsługę ATL-ową soków i napojów. Zwycięska agencja ma zostać wybrana do końca tego tygodnia. (JD, PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,