Kraj

Ekstraklasa w nowych barwach od sezonu 2013/2014

Spółka i rozgrywki zmieniają identyfikację wizualną.

Ekstraklasa w nowych barwach od sezonu 2013/2014
Już 19 lipca wystartuje nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Przyniesie on nie tylko 56 meczów więcej niż do tej pory, ale także nową identyfikację wizualną spółki Ekstraklasa SA i rozgrywek piłkarskich.
Prace nad nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy trwały od ponad pół roku. Wybrano ją spośród kilku równolegle opracowywanych koncepcji.
 – Konsekwentnie budujemy świat marki Ekstraklasa. Chcemy nieustannie wzmacniać tę markę. Istotnym krokiem w realizacji tej strategii jest opracowanie nowej identyfikacji wizualnej spółki i rozgrywek, która znajdzie swoje znaczące akcenty między innymi w odświeżonych grafikach telewizyjnych oraz w zupełnie nowym serwisie Ekstraklasa.org, który wystartuje przed rozpoczęciem sezonu – zapowiada Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy SA.
Wraz z początkiem nowego sezonu nowe znaki Ekstraklasy pojawią się między innymi na koszulkach wszystkich ligowych piłkarzy, stadionowych bandach reklamowych i ściankach do wywiadów. Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana przez agencję Brand Nature Access (BNA).