M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Centrum Telemarketingowe CTM przystępuje do SMB

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2004, 00:00

Centrum Telemarketingowe CTM przystąpiło do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jako jedyna duża firma telemarketingowa CTM nie był dotychczas członkiem tej...

Centrum Telemarketingowe CTM przystąpiło do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jako jedyna duża firma telemarketingowa CTM nie był dotychczas członkiem tej organizacji. "Przez wiele lat byliśmy nastawieni krytycznie do skuteczności działań SMB i staliśmy z boku - mówi prezes CTM Maciej Wielkopolan. - Aby nasza krytyka była skuteczna i konstruktywna i aby coś zmienić, trzeba jednak być członkiem organizacji". Maciej Wielkopolan przyznał także, że SMB ma też osiągnięcia, np. Kodeks Etyczny, a wielu klientów oczekuje, by obsługująca ich firma należała do SMB. Dodatkowym argumentem za wstąpieniem CTM do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego był fakt, że nowy udziałowiec firmy - grupa SR Teleperformance - jest członkiem głównych europejskich organizacji branżowych. CTM powstało w 1997 roku, do kluczowych klientów firmy należą Tele 2, Reader's Digest, Coca-Cola, Unilever i British American Tobacco. Centrum dysponuje obecnie 300 stanowiskami, jego obroty w ub.r. wyniosły 15 mln zł netto. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,