Kraj

Versace promuje męskie perfumy Eros [wideo]

Głównym kanałem komunikacji jest kino, gdzie działania koordynuje New Age Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4xpFTvCcevw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W multipleksach Cinema City i kinach Helios w galeriach handlowych, w których znajdują się sklepy Douglas, ruszy kampania promocyjna nowych perfum Eros marki Versace. Na ekranach kin emitowany będzie 30-sekundowy spot, który stworzony został w Londynie przez fotografów Mert & Marcus pod dyrekcją Donatelli Versace. W tym samym czasie informacje na temat produktu pojawią się w komunikacji POS w sieci Douglas. 

Kino jest głównym medium reklamowym wykorzystanym w tej kampanii. Reklamę wspierają działania dystrybutora, tj. komunikacja w magazynie Douglas, w Facebooku, na stronie internetowej Douglas oraz mailing do posiadaczy karty lojalnościowej sklepów Douglas.

Działania w kinach koordynuje New Age Media.