M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Versace promuje męskie perfumy Eros [wideo]

Maciej Florek | 21 czerwca 2013, 06:00

Głównym kanałem komunikacji jest kino, gdzie działania koordynuje New Age Media.

W multipleksach Cinema City i kinach Helios w galeriach handlowych, w których znajdują się sklepy Douglas, ruszy kampania promocyjna nowych perfum Eros marki Versace. Na ekranach kin emitowany będzie 30-sekundowy spot, który stworzony został w Londynie przez fotografów Mert & Marcus pod dyrekcją Donatelli Versace. W tym samym czasie informacje na temat produktu pojawią się w komunikacji POS w sieci Douglas. 

Kino jest głównym medium reklamowym wykorzystanym w tej kampanii. Reklamę wspierają działania dystrybutora, tj. komunikacja w magazynie Douglas, w Facebooku, na stronie internetowej Douglas oraz mailing do posiadaczy karty lojalnościowej sklepów Douglas.

Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,