Kraj

Microsoft porządkuje bazę agencji BTL

Microsoft porządkuje bazę agencji, z którymi będzie współpracował w najbliższym roku finansowym (lipiec 2004 r. - czerwiec 2005 r.) w...

Microsoft porządkuje bazę agencji, z którymi będzie współpracował w najbliższym roku finansowym (lipiec 2004 r. – czerwiec 2005 r.) w zakresie działań BTL. Z kilkunastu, z którymi firma pracowała do tej pory przy okazji różnych projektów, zamierza wyłonić trzy-cztery agencje, którym powierzy całość działań BTL. Jednym z głównych kryteriów oceny jest określony projekt, o którego realizację poproszono wszystkie agencje dotychczas współpracujące z firmą. Małgorzata Kołtun z działu marketing communication Microsoftu nie ujawniła jednak, nad jakim tematem pracują agencje, nie przedstawiła także listy agencji BTL, do których zwrócono się z tym projektem. Nieznany jest budżet firmy przeznaczony w roku 2004/2005 na działania BTL. Lista agencji, które będą współpracować w najbliższym roku finansowym z Microsoftem w zakresie komunikacji BTL, będzie znana w lipcu br. (MKS)