Kraj

Cztery statuetki Cannes Lions w Polsce

180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam i Getin Bank Poland nagrodzeni na festiwalu.

Po zakończeniu 60. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions do Polski przyjechały cztery statuetki. Lwa w kategorii Innovation odebrał Getin Noble Bank za projekt karty Display. Srebrnego i Brązowego Lwa w kategorii Branded Content and Entertainment za “Rak’n’Roll Records” otrzymał zespół z 180heartbeats + Jung v. Matt. Kolejny Brązowy Lew, tej samej kategorii, za projekt “Doping TV!” otrzymała agencja Young & Rubicam. 

Na Agencję Roku została wybrana Ogilvy Brasil. Zebrała na tegorocznym festiwalu nagrody w kategoriach: Film, Film Craft, Press, Outdoor, Radio, Cyber, Titanium and Integrated, Direct, Promo & Activation, Design, PR, Mobile, Creative Effectiveness, Branded Content & Entertainment oraz Innovation Lions. Na drugim miejscu znalazła się agencja McCann Melbourne, na trzecim AlmapBBDO Brazil.