Zagranica

Coca-Cola rozdała koszulki i nakręciła film

Marka po raz kolejny angażuje swoich fanów.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D68153919%22%7D
Coca-Cola i jej agencja reklamowa Ogilvy & Mather startują z projektem pt. “Wearable”. Został on opracowany we współpracy z nowojorskim studiem produkcyjnym Bossa i studiem Psyop (animacja/ postprodukcja). 

Coca-Cola wyprodukowała 600 koszulek, każda z inną grafiką, które rozesłała wśród swoich fanów. Ci odsyłali swoje fotografie w koszulkach. Każde zdjęcie rysunku z T-shirtu było wykorzystane później w filmie jako oddzielny kadr.

(Popsop)