M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa jakość "Dziennika Sportowego"

Serwis Dzienny | 13 stycznia 2000, 00:00

Zgodnie z zapowiedzią wydawcy, spółki JMG Sport-Publishing, "Dziennik Sportowy" (razem "Przegląd Sportowy" i "Tempo") zmienił szatę graficzną. Autorem nowej makiety...

Zgodnie z zapowiedzią wydawcy, spółki JMG Sport-Publishing, "Dziennik Sportowy" (razem "Przegląd Sportowy" i "Tempo") zmienił szatę graficzną. Autorem nowej makiety jest dyrektor artystyczny "Pulsu Biznesu" Jacek Utko. Gazeta podnosi jakość w celu poprawienia ekspozycji reklam i zdobycia nowych klientów z wyższej półki. Według jednej z zasad, półkolumnowa, kolorowa reklama ukazuje się w jednolitym, czarno-białym otoczeniu. Proponowane są też niestandardowe formy reklamy. Cennik reklam nie został zmieniony i nie ma takich planów na I kwartał br. Od ub.r. obowiązuje pakietyzacja reklam na "Dziennik Sportowy" i Đ ukazujący się w Katowicach, a wydawany również przez Marquarda Đ "Sport". Wydawca ma nadzieję, że wraz z poprawieniem jakości, "Dziennik Sportowy" pozyska także nowych czytelników. Wg PBC SMG/KRC (w skali kraju, wskaźnik CCS), w ub.r. był piątą z kolei najlepiej czytaną gazetą codzienną. (KP)