Kraj

Komisja Europejska rozpoczyna w Polsce kampanię społeczną przeciw dyskryminacji

Komisja Europejska rozpoczęła w Polsce kampanię społeczną "Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji". Kampania planowana jest na najbliższe pięć lat. Jej celem...

Komisja Europejska rozpoczęła w Polsce kampanię społeczną “Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji”. Kampania planowana jest na najbliższe pięć lat. Jej celem jest podniesienie świadomości problemu dyskryminacji w polskim społeczeństwie, poinformowanie obywateli o nowych prawach i obowiązkach wynikających z Dyrektyw antydyskryminacyjnych oraz wdrażanych przez kraje członkowskie rozwiązań prawnych. Projekt koordynuje w Polsce agencja Primum Public Relations. “Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów ze wszystkimi stacjami telewizyjnymi, by użyczyły swojego czasu i pokazały spot poświęcony temu problemowi” – powiedział Piotr Cywiński z Primum Public Relations. Spot powstał w Niemczech w agencji Media Consulta i jest to taki sam spot, jaki będzie pokazywany w innych krajach członkowskich Unii Europejskiej. Primum Public Relations zapowiedziało, że we wrześniu będą zorganizowane dwa eventy (wóz Euro Track), jeden w Warszawie, drugi w Krakowie, dotyczące tego problemu. (MKS)